Rechten & Plichten

Zakelijk

Hoe zorgvuldig u ook werkt, u kunt als ondernemer altijd te maken krijgen met schadeclaims. Dit kan een claim zijn van een klant omdat u daar tijdens het uitvoeren van werkzaamheden schade heeft veroorzaakt. Wat denkt u van een letselschadeclaim van een werknemer die tijdens zijn werk een ongeval heeft gehad.  Ook ondernemers maken wel eens fouten. Stel dat door een verkeerd advies of bijvoorbeeld een te late reactie uw klant veel geld heeft verloren. Voor dit soort claims kunt u als ondernemer een zogenaamde aansprakelijkheidsverzekering afsluiten. Voor een juiste inschatting van de risico's is een gedegen kennis van de wetgeving noodzakelijk. Het kan natuurlijk ook zijn dat u als ondernemer zelf schade lijdt door een actie van iemand anders. Dan wilt u deze schade verhalen op de aansprakelijke partij. Hier zou een rechtsbijstandverzekering uitkomst kunnen bieden.

Specialist op dit gebied

Hein Molenaar

Mijn naam is Hein Molenaar en ik ben als Relatiebeheerder werkzaam bij Molenaar & Zwarthoed Adviseurs—en dat al vanaf de oprichting. 

Mijn baan als Relatiebeheerder is hartstikke gevarieerd. Zo spreek ik een heleboel mensen over...

Carin Jonk

Mijn naam is Carin Jonk. Ik werk als Relatiebeheerder voor (bouw)bedrijven, gemeenten, woningbouwverenigingen en stichtingen. Bij Molenaar & Zwarthoed geniet ik vooral van de nieuwe uitdagingen die zich telkens voordoen—geen dag is...

Hans Bakker

Mijn naam is Hans Bakker en ik ben als Relatiebeheerder (Register Adviseur in Assurantiën en Erkend Financieel Adviseur) werkzaam bij Molenaar & Zwarthoed Adviseurs. De klant staat bij ons centraal en daar gaan we voor. We stellen alles...

Cases tevreden klanten

Goed en objectief advies en lekkere koffie - Kwabo-Techniek B.V.
Goede en snelle hulp, vlotte afwikkeling van zaken en heldere communicatie - VloerPlus.nl Alkmaar B.V.
Persoonlijke aandacht en begeleiding - C. Kwakman v.o.f.