De economie is behoorlijk in beweging. Specifiek voor onze markt, die van de financiële dienstverlening, is dat zeker het geval. De ontwikkelingen volgen elkaar in een hoog tempo op. Niet alleen op het gebied van wet- en regelgeving, opleidingseisen en klantbeleving maar zeker ook op het gebied van internet, communicatie en digitalisering gebeurt er een hoop.
Dit houdt in dat je als onderneming niet stil kunt blijven staan. Je zult moeten investeren in een optimale en efficiënte interne organisatie. Op deze manier is het mogelijk om beschikbare tijd optimaal te besteden aan aandacht voor en persoonlijke contact met onze klanten.
Het huidige softwarepakket voor onze relatie-, polis- en schadeadministratie biedt ons niet de juiste mogelijkheden om deze stappen te kunnen zetten. Wij hebben daarom gekozen voor een ander softwarepakket. Deze keuze heeft tot gevolg dat wij onze gehele database moeten converteren. Deze conversie staat gepland in november en december van dit jaar. Dit is een enorme klus in een periode die voor ons traditioneel al erg druk is.
Ondanks een uitgebreide voorbereiding, meerdere testen en extra personele bezetting kan het zijn dat deze conversie tot gevolg heeft dat u hier als klant hinder van ondervindt. Denk bijvoorbeeld aan gegevens die niet volledig geconverteerd worden. Daarbij is het zo dat al onze medewerkers in een volledig nieuw systeem moeten gaan werken. Het kan daardoor voorkomen dat u langer dan u van ons gewend bent moet wachten op een antwoord. Dit vinden wij uiteraard zeer vervelend. Wij zullen er alles aan doen om dit tot een minimum te beperken.
Wij willen u op voorhand alvast onze excuses aanbieden voor het geval u toch hinder ondervindt.
Ontvangt u een brief of email van ons waarin een fout staat of wordt er ergens een onjuist rekeningnummer gebruikt laat ons dit dan weten. Wij zullen de fouten dan zo snel mogelijk herstellen.
Bedankt voor uw begrip!
Molenaar & Zwarthoed Adviseurs BV